به گزارش ایرنا، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به خوبی می دانیم که الهلال تیم بسیار بزرگی است اما محکوم به پیروزی هستیم و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به تمام مسلمانان جهان افزود: با توجه به این که در بازی فردا یک تیم باید صعود کند، هر دو تیم برای برد وارد میدان می شوند. امیدواریم با ارایه یک بازی خوب از این مرحله عبور کنیم.

وی با اشاره به این که در طول هفته آنالیز خوبی از تیم حریف انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت الهلال را به بازیکنان خود گوش زد کردیم، گفت: اگر بتوانیم برنامه‌ های تاکتیکی خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم قطعا پیروز میدان می شویم اگر چه نباید تصور کنیم که مقابل تیم دست و پا بسته ای بازی داریم.

پورموسوی عنوان کرد: تا اینجای کار بازیکنان ما هر چه داشتند از جان مایه گذاشتند و تنها به عشق مردم خوزستان سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند که جای تحسین دارد.

وی در پایان گفت: برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با ترکیب کامل وارد میدان می شویم و امیدوارم که شرمنده هواداران خود نشویم.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 24 فردا سه شنبه در ورزشگاه دوحه قطر برگزار خواهد شد.

گفتنی است دیدار رفت بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری 2 بر یک تیم الهلال به پایان رسید. آبی های خوزستان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید با اختلاف یک گل از سد نماینده عربستانی عبور کنند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.