به گزارش ایرنا از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، علیرضا عاقل زاده با بیان اینکه یکی از اهداف مهم انجمن در سال جدید تمرکز بر فعالیت های تئاتر مقاومت در استان های کشور است، اظهارکرد: با این کار قصد حمایت از هنرمندان فعال در این حوزه را داریم.
وی افزود: در گفت وگو با هنرمندان خوزستان در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر از مشکلات هنرمندان تئاتر این استان با خبر شدیم که مقرر شد با طرح های حمایتی و همکاری دو جانبه، مشارکت در تولید آثار ارزشمند را در دستور کار خود قرار دهیم.
عاقل زاده با اشاره به حمایت انجمن تئاتر از نمایش 'روزی روزگاری' به کارگردانی مهدی زمین پرداز نیز تاکید کرد: این نمایش از 22 اردیبهشت تا سوم خرداد امسال در چهار استان مرزی سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان و در دور افتاده ترین نقاط کشور که از امکان توسعه کمتری بهره یافته اند، برای عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد.
وی همچنین با اشاره به نشست مدیران ارشاد خوزستان، به توسعه همکاری دو جانبه بین انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان اشاره کرد و افزود: مقرر شد علاوه بر مشارکت و حمایت انجمن از آثار تولیدی هنرمندان خوزستان، تشکیل کارگاه تولید متون ارزشی نیز در آینده ای نزدیک در دستور کار قرار گیرد.
فراهنگ ** 7561 ** 6037
دریافت کننده: سارا کریمیان * انتشار: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.