رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از اجرای طرح ملی همای رحمت در این شهرستان و توزیع ۱۲۵۰ سبد کالای مواد غذایی بین خانواده های نیازمند، بیماران خاص و ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخوزستان، سید فتح اله هاشم نژاد گفت: طرح ملی همای رحمت هرساله درماه رمضان همزمان با سایر نقاط کشور در اهواز اجرا می شود و در آن سبدهای غذایی که به صورت معمول شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی،سویا، حبوبات،چای ، قند ،رب گوجه و چند قلم کالای دیگر است توسط داوطلبان هلال احمر بسته بندی شده و به دست نیازمندان می رسد.

وی افزود: این سبد کالا به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال بوده که هزینه تهیه این اقلام غذایی نیز به همت داوطلبان هلال احمر و توسط داوطلبان و خیران استان تامین می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و کمک هایی که از خیران استان جمع آوری شده است 21 سفره افطاری برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست،خانه های سالمندان ،خانواده های زندانیان،معلولین، ایتام ، بیماران و همراهان آنها در بیمارستان ها در دستور کار جمعیت هلال احمر اهواز قرار گرفته است.

هاشم نژاد تصریح کرد: امسال با توجه به راه اندازی 17 خانه هلال در روستا ها و مناطق حاشیه ای شهرستان کار شناسایی و توزیع اقلام توسط داوطلبان فعال این خانه ها انجام خواهد گرفت و تمرکز کمک ها نیز در مناطق حاشیه ای و روستاها خواهد بود.

وی ادامه داد:  برای 3200 نفر به صورت حضوری در ماه مبارک رمضان افطاری پیش بینی شده و 1250 بسته غذایی نیز توسط داوطلبان هلال احمر بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی تصریح کرد: همواره درماه رمضان حدود 80 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان برای حمایت از بیماران و نیازمندان پای کار هستند و امسال نیز از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به افراد نیازمند دریغ نخواهند کرد.

2201

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.