حمیده عدنانی مسئول کانون شماره 4 خرمشهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:کودکان و نوجوانان خرمشهری در قالب دوازدهمین جشنواره قرآنی، قرآن کریم را به‌صورت گروهی ختم می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره هر روز یک جزء قرآن کریم به روش تحدیر با صدای استاد پرهیزکار و همخوانی کودکان و نوجوانان ختم می‌شود، افزود:روزانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 خرمشهر یک قصه قرآنی از جزء تلاوت شده را در قالب قصه‌گویی برای بچه‌ها روایت می‌کنند.
عدنانی بیان ضرب‌المثل‌های قرآنی از جزء تلاوت شده قرآن کریم در هر نشست را دیگر فعالیت این جشنواره عنوان کرد و توضیح داد: هر ساله در این مرکز همزمان با ماه مبارک رمضان ختم جز سی‌ام قرآن برگزار می‌شد، ولی امسال برای چهارمین بار اعضای کودک و نوجوان کانون هر روز یک جزء را به روش تحدیر با قرائت استاد پرهیزکار همخوانی کرده و ضمن ختم قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان با مفاهیم قرآنی آشنا می‌شوند.
این مسئول فرهنگی یادآور شد:به شرکت‌کنندگان در این جشنواره روزانه کارت‌هایی اهدا می‌شود که در پایان ماه مبارک رمضان به بیشترین دارنده‌های کارت به‌عنوان کودکان و نوجوانان فعال در برنامه‌های مذهبی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدایایی اهدا می‌شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 60 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که مربیان این نهاد فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان با اجرای فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی حول سه محور آشنایی با قرآن کریم، احادیث و احکام میزبان کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال هستند.
7164/6125 خبرنگار:عاطفه جوادی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.