استاندار خوزستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل خواستار تلاش فرمانداران و بخشداران استان در این زمینه شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان ، غلامرضا شریعتی  در این جلسه که صبح امروز برگزار شد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: همه باید برای به حداقل رساندن آمار کودکان بازمانده از تحصیل در استان تلاش کنند.

استاندار خوزستان در ادامه این نشست با تاکید بر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل خواستار اهتمام فرمانداران و بخشداران استان در این زمینه شد و گفت: جهت انسداد مبادی بی سوادی در استان اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی قرار گرفته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در مواردی که امکانات و زیرساخت های آموزشی مساعد نیست برنامه ریزی شود تا از امکانات موجود استفاده بهینه شود و بهره وری افزایش یابد.

استاندار خوزستان با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در شاخص آموزش پیش دبستانی برای خوزستان عنوان کرد: با وجود کسب این موفقیت جا دارد نقدهایی که از سوی کارشناسان مطرح می شود مورد توجه قرار گیرد تا اگر ایرادهایی  در کارها وجود دارد آنها هم اصلاح شود.

شریعتی بیان کرد: در بخش پیش دبستانی تلاش ما باید مداوم و بی وقفه باشد چون اگر بخش پیش دبستانی مورد توجه مداوم قرار گیرد این اقدامات در طول زمان تا دوره کنکور ثمربخش خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.