به گزارش ایرنا ملک محمد بویری روز چهارشنبه پس از پیروزی مقابل تیم دانشگاه پیام نور خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حریف از کشتی گیران خوزستانی و تهرانی بهره می برد که همگی آنها جزو بهترین های کشور هستند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه هر دو تیم کشتی بسیار نزدیکی ارائه دادند ولی بچه های ما بهتر ظاهر شدند افزود:دانشگاه پیام نور تیم دست و پا بسته ای نبود اما تجربه کشتی گیران ما بر حریف می چربید.
وی با اعلام رضایت از عملکرد کشتی گیرانش در این بازی گفت:هر 8 کشتی گیر ما روی تشک خوب کار کردند و آنچه که از آن ها انتظار داشتیم در میدان پیاده کردند، گرچه کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم ما به دلیل کم تجربگی بازی را واگذار کرد اما در کل رضایت بخش بود و سعی می کنیم به کشتی گیران جوان خود میدان دهیم تا بدون استرس به روی تشک حاضر شوند.
بویری در ادامه سخنانش از جذب یک کشتی گیر ارمنستانی به تیم سینا صنعت ایذه خبر داد و گفت: طبق توافق، ماکسیم مالکیان ارمنستانی تا چند روز دیگر به تیم افزوده می وشد تا در بازی های پیش رو کمک حال ما باشد هر چند به دنبال جذب یک کشتی گیر خارجی دیگر هستیم.
وی گفت:تماشاگران ما مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و با تمامی توان ما را تشویق کردند که جای تشکر دارد و اگر سالنی با گنجایش بیشتر در شهرستان موجود بود مطمئن باشید 20 هزار تماشاگر برای تماشای بازی می آمدند.
سرمربی تیم سینا صنعت ایذه در پایان سخنانش گفت: مردم شهر ایذه بسیار کشتی دوست هستند و کشتی را به عنوان ورزش اول خود می دانند لذا انتظار می رود مجوز برگزاری مسابقات در فضای آزاد را به ما بدهند تا علاقه مندان بیشتری از نزدیک نظاره گر مسابقات تیم خود باشند.
دیدار بین دو تیم سینا صنعت ایذه و دانشگاه پیام نور خوزستان از هفته اول رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور با برتری 7 بر یک سینا صنعت به پایان رسید.
6125 خبرنگار:پارسا شاکری یوسفی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.