به گزارش ایرنا، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما باید بگویم که ما در نیمه اول برتر از حریف بودیم و با پیروزی به رختکن رفتیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که تمام نقاط قوت حریف را پوشش دادیم و به گل رسیدیم افزود: در نیمه اول از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که برنامه های تاکتیکی خود را به خوبی در زمین پیاده کردیم.

وی با اشاره به این که در نیمه دوم روی دو غفلت دروازه ما باز شد گفت:بعد از گلی که دریافت کردیم سعی کردیم تعویض‌های هجومی انجام دهیم و بازی را به تساوی بکشانیم. اگر چه یکی دو موقعیت صد در صد داشتیم که با بی دقتی از دست دادیم.

پورموسوی در خصوص بازی مرحله برگشت گفت: در چند روز باقی مانده سعی می کنیم به لحاظ روحی و بدنی روی تیم کار کنیم تا بتوانیم با پیروزی در آن بازی به مرحله بعد صعود کنیم. امیدواریم در بازی برگشت عملکرد خوبی داشته باشیم و فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید مثل نیمه اول بازی امشب درخشان ظاهر شویم.

وی در پایان گفت: نباید فراموش کنیم که ما در مقابل تیمی بازی می کردیم که به لحاظ امکانات و تجهیزات، زمین تا آسمان با ما تفاوت دارد اما با تمام این اوصاف ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا پیروز میدان شویم.

دیدار رفت بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری 2 بر یک الهلال عربستان به پایان رسید.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.