به گزارش ایرنا به نقل از پورتال اداره کل هواشناسی خوزستان، در 24 ساعت گذشته دزفول با 39.4 و ایذه با 12.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 40 و 25 درجه سانتیگراد در نوسان است.
با عبور موج ضعیف از لایه میانی جو تا اوایل روز پنجشنبه شاهد افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده در ارتفاعات خواهیم بود.
همچنین بر اساس اطلاعیه مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان، با توجه به پیش بینی مدل های گرد و خاک برای امروز انتظار تشکیل توده گرد و خاک در مناطق شمالی عربستان و مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن وجود دارد.
در ابتدا این توده گرد و خاک به سمت مناطق شمالی کشور عراق حرکت کرده و سپس با تغییر جهت به سمت مناطق جنوبی عراق، کویت و استان خوزستان حرکت خواهد کرد.
در نتیجه از اواسط وقت فردا چهارشنبه به تدریج انتظار کاهش دید افقی بویژه در مناطق غربی وجنوب غربی را خواهیم داشت که با گذشت زمان علاوه بر افزایش غلظت آلاینده، مناطق دیگر استان را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد.
بیشترین غلظت آلاینده در مناطق جنوب غربی (شهرهای آبادان، خرمشهرو...) اتفاق خواهد افتاد بنابراین توصیه می شود که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری نموده و مسولین استان تمهیدات لازم را بکار گیرند.
3004/6002
دریافت کننده: خاطره غفاری**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.