به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که به صورت بنرهایی در اطراف ستاد انتخابات اهواز نصب شده، آمده است: بر اساس تصمیم مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان اهواز نتایج آرای غیر قطعی و اولیه انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در دست بررسی است و نتایج قطعی این انتخابات تا پایان روز چهارشنبه مورخ سوم خرداد ماه جاری، به اطلاع عموم رسانده می شود.
در ادامه آمده است: داوطلبان معترض نتایج انتخابات می توانند از روز پنجشنبه مورخ چهارم خرداد تا پایان جمعه مورخ پنجم خرداد شکایات و اعتراضات خود را به هیات های نظارت و اجرایی شهرستان اهواز تسلیم کنند.
بر اساس این گزارش، انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز، اعتراضاتی در پی داشته و برخی نامزدها معتقد هستند که تخلفاتی در آن صورت گرفته است. فرمانداری اهواز نیز 22 صندوق را بازشماری و اعلام کرده که در تعدادی از صورتجلسه ها مغایرت هایی پیدا شده همچنین تعدادی از تعرفه ها، مخدوش و دارای خط خوردگی هستند که این موارد در هیات نظارت در حال رسیدگی است.
شماراش آرای انتخابات شورای شهر اهواز امروز به اتمام رسید و کار هیات نظارت آغاز شده است.
پیش از این علاوه بر لیست های غیررسمی در فضای مجازی، دو فهرست غیرقطعی از 50 نفر نخست انتخابات شورای شهر اهواز توسط فرمانداری اعلام شده است.
فرماندار اهواز مهمترین علت تاخیر در اعلام نتایج انتخابات را حضور 600 نامزد در این دوره از انتخابات و آمار بالای صندوق ها (413 صندوق) عنوان کرده است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.

/6002/7151
خبرنگار: نادره وائلی زاده**انتشار دهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.