به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از سایت استانداری خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار شایعات مختلف در خصوص نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز در فضای مجازی و رسانه ای، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوزستان اعلام می کند که همه نتایج منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ای غیر قطعی و فاقد اعتبار و استناد بوده و حق پیگرد قانونی شایعه سازان از سوی ستاد انتخابات استان محفوظ است.
این اطلاعیه می افزاید:به محض پایان شمارش آرا نتایج قطعی توسط فرماندار اهواز اعلام خواهد شد و مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات وظایف را خود در راستای صیانت از سلامت انتخابات با جدیت تمام انجام خواهند داد.
بر اساس این گزارش، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت برگزار شد.
600 نفر در این انتخابات نامزد شده بودند.
انتشار لیست های غیررسمی از منتخبان شورای اسلامی شهر اهواز از روز گذشته در فضای مجازی، واکنش هایی در پی داشته و تعدادی از نامزدهای این دوره از انتخابات با مراجعه به فرمانداری نسبت به این مساله اعتراض کرده اند. فرمانداری اهواز امروز اعلام کرده که به دلیل برخی مشکلات اقدام به بازشماری 22 صندوق رای کرده است.

7151 / 6037
خبرنگار: نادره وائلی زاده ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.