سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، میزبان جلسه شورای منابع انسانی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیران و معاونان ستادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران منابع انسانی و امور اداری شرکت هلدینگ خلیج فارس و شرکت های پتروشیمی مستقر در این منطقه در این جلسه حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، جلسات دوره ای منابع انسانی شرکت های پتروشیمی را زمینه ساز بهبود پیگیری و برنامه ریزی در حوزه ی منابع انسانی این شرکت ها دانست و گفت: در آغاز راه خصوصی سازی، گسست موقتی در ارتباطات میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های واگذار شده پیش آمد ولی بزودی شرایط تغییر کرد، چرا که حوزه منابع انسانی به گونه ایست که اقدامات شرکت ها در این حوزه بایستی هماهنگ و منسجم باشد.

سیدامید شهیدی نیا، انسجام منابع انسانی شرکت های پتروشیمی را مهم ارزیابی کرد و افزود: این انسجام می تواند از بروز بسیاری از تنش ها و نگرانی ها جلوگیری کند. اما این به معنی این نیست که همه باید دقیقا از یک رویه استفاده کنند، تنها کافیست که چارچوب های کلی با هم هماهنگ باشد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی خصوصا در مناطق عملیاتی دارای شرایط خاص و مسائل متفاوتی هستند و امیدواریم اینگونه جلسات منجر به اخذ تصمیمات مناسب برای این عزیزان شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.