به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در نشست با قضات در دادگستری اندیمشک افزود:یکی از مهمترین اهداف مجموعه شورای تامین شهرستان اندیمشک برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.
وی با قدردانی از دستگاه قضایی در انجام شایسته امور انتخاباتی اظهار کرد:در این راستا اعضای شورای تامین با دقت و رصد فعالیت های تبلیغاتی ، گام های بسیار خوبی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برداشته اند.
وی بیان کرد: نکات لازم نیز به برخی از داوطلبان تذکر داده شد و خوشبختانه با مدیریت خوب اعضای شورای تامین شهرستان و دستگاه قضایی تاکنون کمترین حاشیه را در جریان تبلیغات انتخابات در این شهرستان شاهد بوده ایم.
جهانگیری اظهار کرد:این تلاش مجموعه قوه قضاییه به افزایش رضایتمندی مردم کمک کرده است .
رییس دادگستری شهرستان اندیمشک در ادامه مهمترین وظیفه دستگاه قضایی و کارکنان این نهاد را حفظ امنیت و برقراری عدالت عنوان کرد و گفت:در این راستا پاسداری از آرمان های شهدا از اولویت های قوه قضاییه است.
ایرج حمیدی فر بیان کرد:پیروی از راه شهدا و الگو قرار دادن آنان موجب تعالی جامعه شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیشتر خواهد کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک هم با بیان اینکه کارکنان این دستگاه عملکرد خوبی ارائه کرده اند افزود:مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت است و این امر همواره از سوی امیر مومنان (ع) تاکید شده است.
صادق جعفری چگنی شاخص موفقیت در انجام وظیفه در قوه قضاییه را عمل به قانون عنوان کرد.
روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ای بزرگ و ماندگار است.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.