روح الله شفیعی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این دو نفر قبلا صلاحیتشان در هیات نظارت شهرستان تایید نشده بود.
وی گفت: هیات نظارت مرکزی انتخابات پس از رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان در هیات نظارت شهرستان ، ' رحیم حمید' فرزند 'شجیل' با کد نامزدی 142 و 'حسین کرد زنگنه' فرزند 'نعمت الله' با کد نامزدی174 از داوطلبان شورای شهر رامشیر را تایید صلاحیت کرد.
رییس ستاد انتخابات شهرستان رامشیر ادامه داد : با تایید صلاحیت این دو نفر تعداد داوطلبان شورای شهر رامشیر به 33 نفر رسید.
وی گفت: نظر به اینکه تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر که در نهایت انتخاب می شوند پنج نفر است ،رأی دهندگان در روز اخذ رأی فقط اسامی پنج نفر را می توانند دربرگ رأی بنویسند .
معاون فرماندار رامشیر در ادامه افزود: در مجموع 431 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای رامشیر ثبت نام کردند که از این تعداد423 نفر مرد و هشت نفر زن هستند و 161 نفر نیز سابقه عضویت در شورا را داشته اند.
وی افزود: برای عضویت در شورای شهر رامشیر 39 نفر در مجموع نامنویسی کرده اند که از این تعداد 34 نفر داوطلب مرد و پنج نفر داوطلب زن بودند که یک نفر نیز انصراف داد.
شفیعی بیان کرد:تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در دوره قبل انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در شهرستان رامشیر 383 نفر بوده است که در مقایسه با این دوره رشد 12 درصدی داشته ایم.
رامشیر از شمال با رامهرمز ،ازجنوب با ماهشهر و از غرب با اهواز و از شرق با امیدیه همجوار است.
بر اساس سرشماری سال 90 جمعیت رامشیر48 هزار 943 نفر است.
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.