دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در نهایت با تقسیم امتیازات 45 دقیقه اول را به پایان رساندند و با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
بازی با حضور بازیکنان دو تیم با محک زدن یکدیگر آغاز شد و هافبک های باتجربه دو تیم در فکر به دست آوردن میانه میدان بودند به همین دلیل در بیست دقیقه ابتدایی موقعیت چندانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد اما پس از گذشت میانه های نیمه اول تراکتورسازان موفق شدند یکی دو حمله خطرناک روی دروازه حریف داشته باشند که مهمترین آن ضربه پنالتی بود که نصیب این تیم شد اما از دست رفت.
هر چند تا پایان نیمه اول تراکتوری ها تسلط بیشتری بر بازی داشتند و سعی بیشتری در باز کردن دروازه حریف از خود نشان دادند اما نفتی ها نیز نیم نگاهی به باز کردن دروازه حریف خود داشتند، آنها در این دیدار با شش غایب در زمین حضور یافتند و همین موضوع باعث شد تا با احتیاط بیشتری به بازی بپردازند. هر آنچه که بود دو تیم موفق نشدند دروازه یکدیگر را باز کنند تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
پنالتی از دست رفته تراکتوری ها باعث شد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دهند.
پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم شاگردان قلعه نویی و دایی در دیدار نهایی جام حذفی به میدان رفتند تا در آن تیم قهرمان را مشخص شود.
سیدمهدی سیدعلی داوری این بازی را برعهده دارد و سعید علی نژادیان و سعید قاسمی نیز دو کمک داور هستند.
ترکیب تراکتورسازی تبریز دراین بازی متشکل از محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، سعید آقایی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی به
سرمربی گری امیر قلعه نویی است.
نفت تهران نیز با میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، رضا علیاری، محمد دانشگر، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، آندرانیک تیموریان، اکبر صادقی، آرش رضاوند، سجاد شهباززاده و محمد قاضی وسرمرب گری علی دایی به میدان امده است.
7104/6002 خبرنگار مسعود گادار **انتشاردهنده کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.