مهدی زبیدی پس از دیدار دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود مشکلات و سختی های فراوانی که در این فصل داشتیم بهترین عملکرد را در این فصل داشتیم و امروز بسیار خوشحال هستم.
زننده گل استقلال خوزستان به الجزیره امارات افزود: زمانی که گل تساوی بخش را به ثمر رساندم بهترین لحظه زندگی ام بود چرا که باعث شادی هموطنانم شدم اگر چه نباید از نقش بی بدیل دیگر بازیکنان چشم پوشی کرد.
وی افزود: امیدوارم با کمک مسئولان استان بتوانیم در مرحله بعد و در بازی مقابل الهلال عربستان باز هم نمایش خیره کننده ای داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.
حسن بیت سعید دیگر مهاجم آبی پوشان خوزستانی پس از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی گفت: امروز بسیار خوشحالم چرا که توانستیم با صعود به مرحله بعد مزد زحمات خود را بگیریم.
وی عنوان کرد: الجزیره تیم بسیار قوی و پر مهره ای بود و بدون استرس بازی می کرد اما در طرف مقابل ما نیز فشار سنگینی را تحمل کردیم چرا که نمی خواستیم در مقابل چشمان هوادارانمان بازنده شویم.
مهاجم شماره 7 استقلال خوزستان افزود: با وجود مشکلاتی که داشتیم کمتر کسی فکر می کرد که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم اما امروز همگان دیدند که چگونه و با چه اقتداری از فوتبال ایران و خوزستان دفاع کردیم.
وی در پایان گفت: هنوز کار ما تمام نشده و باید به فکر بازی های آینده باشیم البته باید بگویم که ابتدا باید تکلیف تیم و مسائل مالی باشگاه مشخص شود.
تیم استقلال خوزستان از شش بازی خود در جام قهرمانان آسیا با دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست با 8 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.