علیرضا قاسمی نژاد سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به تایید نهایی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و فعال شدن برخی ستادهای انتخاباتی در این شهرستان روز سه شنبه مدیران برخی از این ستادها به ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دعوت شدند و تذکرات قانونی از سوی اعضای ستاد جهت انجام تبلیغات به آنان داده شد.
وی اظهار کرد: در این نشست مقرر شد تبلیغات تمامی ستادهای ریاست جمهوری علاوه بر ستادها بصورت در محلهای دیگر با تعیین شهرداری اقدام به نصب بنر نمایند.
وی افزود: با توجه به عدم هماهنگی در تبلیغات و افتتاح ستادهای فرعی دکتر روحانی در شهرستان و بدون هماهنگی با ستاد مرکزی مقرر شد از طریق نیروی انتظامی تمامی افراد و مسئولین ستادهای این کاندیدا دعوت شوند تا جهت هماهنگی با ستاد مرکزی شهرستان اقدام به ایجاد ستاد نمایند.
وی گفت: تعدادی تخلف از طرف برخی طرفداران کاندیداها گزارش شده است که دستورات لازم به ضابطان قضائی داده شده تا طبق قانون با این تخلفات برخورد شود.
وی در ادامه افزود با توجه به اعلام نهائی افراد تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر این افراد نیز به جلسه یا شده دعوت و تذکرات لازم به آنها داده شد که طبق قانون تبلیغات نمایند.
در شهرستان رامهرز 97 نفر داوطلب شورای اسلامی شهر رامهرمز شدند که 57نفر تایید صلاحیت،35نفر رد صلاحیت و پنج نفر دیگر انصراف دادند.
6064
خبرنگار: حمید رضا ترابی فرد** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.