افشین حیدری سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تلاش و پشتکاری که در بین بازیکنان استقلال خوزستان وجود دارد این تیم قطعا به دور بعد رقابت ها صعود خواهد کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به این که استقلال خوزستان در این بازی پیروز سربلند خواهد بود چرا که بار دیگر دل مردم ایران و به ویژه خوزستانی ها را شاد خواهد کرد افزود: با توجه به رایگان بودن این بازی و علاقه مردم خوزستان به فوتبال، امیدواریم هواداران با حضور پرشور خود عوامل صعود استقلال را مهیا کنند.
وی عنوان کرد: خوشبختانه تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده ای برای حضور مردم در این جشن ملی انجام شده و امیدواریم بار دیگر شاهد افتخار آفرینی فرزندان این استان شویم.
حیدری از حضور وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه عمرانی و چند برنامه دیگر در استان خبر داد و گفت: شرکت در جشنواره کشوری نشاط و امید که در محل استانداری خوزستان برگزار می شد از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان است.
وی به حضور وزیر در مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و تصویب فدراسیون فوتبال، همه ساله بازی فینال مسابقات جام حذفی به میزبانی خرمشهر برگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مربوط به زمین چمن و نور ورزشگاه انجام دادیم افزود: با توجه به این که ورزشگاه اروندان خرمشهر و زمین چمن آن به حال خود رها شده بود خوشبختانه امسال برای نگهداری از زمین چمن و رسیدگی به ورزشگاه قرارداد جدیدی با یک شرکت خصوصی به مدت یک سال منعقد کردیم که به دنبال آن نور ورزشگاه نیز تاحدودی ساماندهی شد.
وی با اشاره به این که تمام امکانات و تدابیر لازم جهت برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در ورزشگاه اروندان خرمشهر فراهم است افزود: با همکاری که میان استانداری خوزستان و منطقه آزاد اروند انجام شده، نواقص ورزشگاه را برطرف کردیم و سعی می کنیم امکانات رفاهی لازم را برای تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال مهیا کنیم.
خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.