رضا نجاتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم در روز 29 اردیبهشت ماه جاری در شهرستان شوش افزود: عوامل اجرایی با فراگیری آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آمادگی کامل دارند.
وی تعداد شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه را 177 شعبه اعلام کرد و افزود:از این تعداد شعب اخذ رای تعداد 110 شعبه ثابت و 67 شعبه سیار می باشند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شوش اظهار کرد:از تعداد 177 شعبه اخذ رای در شهرستان شوش تعداد 119 شعبه روستایی و 58 شعبه دیگر نیز در شهرهای شوش ، الوان ، فتح المبین ، شاوور و حر برپا می شوند.
وی افزود: 408 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای شهروندان و ساکنان مناطق روستایی این شهرستان پیش بینی شده است که 177 صندوق مخصوص انتخابات ریاست جمهوری و 231 صندوق نیز ویژه جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهاست.
فرماندار شوش تعداد کرسی های شوراهای اسلامی در مناطق روستایی این شهرستان را 513 کرسی و در مناطق شهری 27 کرسی برشمرد و گفت: شورای اسلامی شهر شوش دارای هفت عضو و شهرهای حر ، الوان ، شاوور و فتح المبین هر کدام پنج عضو دارند.
بیش از 150 هزار نفر از جمعیت شهرستان شوش شرایط لازم برای شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را دارند.
شهرستان شوش با پنج شهر و 220 روستا بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.