محمدباقر حنطوش زاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:جشنواره تلویزیونی مستند که به همت شبکه مستند در حال برگزاری است با رقابت 51 فیلم مستند آغاز شده که در این جشنواره سه فیلم هنرمندان دزفولی پخش و مورد قضاوت هیات داوران قرار خواهد گرفت.
وی افزود:در نخستین روز این جشنواره فیلم صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده پخش شد و در روزهای آینده نیز 2 فیلم 'شاهخون' ساخته امین هیودی و گخانه ای در تاریکی' ساخته محسن علیخانی پخش خواهند شد.
حنطوش زاده افزود:پخش وداوری این مستندها تا پایان خردادماه ادامه دارد.
فیلم کوتاه هشت دقیقه ای صفر کیلومتر با موضوع آسیب های اجتماعی به ویژه برای نوجوانان موتورسوار در دزفول ساخته شده است و موتورسواری نوجوانان در دزفول را آسیب شناسی می کند.
این جشنواره روزهای زوج از ساعت 19 تا 20 در قالب برنامه تلویزیونی به همین نام روی آنتن شبکه مستند می رود و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می کنند .
داوری بخش مردمی این جشنواره نیز از طریق سایت festmostanad.ir،کانال اینستاگرام festmostanadbot@ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 3000081 انجام می شود و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت دارند به مستند رای دهند.
پیش از این نیز مستند تلویزیونی صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده در جشنواره کشوری نردبان موفق به کسب مقام سوم ودر جشنواره عمار دوم شد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.