به گزارش خبرنگار ایرنا 'اکبر ترکان ' شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی حجت الاسلام حسن روحانی در آبادان افزود:در دو هفته پیش رو، جهت گیری کاندیداهای ریاست جمهوری روشن می شود و مردم آگاهانه به انتخاب خود می پردازند.
وی اظهار کرد: با احترام به تمامی کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت های ریاست جمهوری، امروز خیلی از مسائل روشن است به نحوی که رهبر فکری گروه دولت نهم و دهم پشت سر یکی از کاندیداها و سازمان سیاسی جبهه پایداری نیز پشت سر یکی دیگر از نامزدها قرار گرفته اند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور گفت: این مسائل آنقدر شفاف است و مردم به طور حتم روشن تر می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.
ترکان اضافه کرد: تمامی کادر سیاسی و مدیریتی دولت های نهم و دهم پشت سر یکی از کاندیداها قرار گرفته اند و این بدان معنی است که جریان فعلی که اطراف این کاندیدا صحبت می کنند ادامه جریان دولت نهم و دهم است و این موضوع تصمیم گیری و انتخاب مردم را راحت تر می کند.
وی افزود: مردم با این اتفاقات می توانند بهتر تصمیم بگیرند تا دولت روحانی مسیر خود را ادامه دهد و یا خط مشی دولت نهم و دهم بر کشور حاکم شود.
به گزارش ایرنا، آیین افتتاح ستاد مرکزی حجت الاسلام حسن روحانی با حضور جمعی از سیاسیون اصلاح طلب شهرستان آبادان و دوستداران و علاقه مندان این کاندیدا افتتاح شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7104/6125/6183
خبرنگار: مسعود گادار**تنظیم:سیدبهادر حسینی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.