به گزارش ایرنا وی در گفت و گو با خبرنگاران افزود:651 داوطلب انتخابات شورای شهر و روستای خوزستان که در هیات نظارت بر انتخابات استان رد شده بودند شکایت خود را در خصوص ردصلاحیت ها به هیات عالی نظارت استان خوزستان اعلام کردند که ظرف 10 روز همه موارد مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
وی اظهار داشت:در این مدت پرونده های افراد بر اساس گزارش های رسیده از مراجع چهارگانه و برخی از موارد خاص مورد بررسی نهایی قرار گرفت که در نهایت اعتراض 298 نامزد وارد که منجر به تایید صلاحیت آنها شد و صلاحیت 353 نامزد نیز تایید نشد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح بیشتری برای علت رد صلاحیت شدن این افراد نداد و تنها گفت: رد صلاحیت این افراد بر اساس اعلام نظرمراجع چهارگانه و برخی موارد خاص انجام شده است..
به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دوشنبه در حاشیه استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی محدوده منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران رسانه ها در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص روند تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا در هیات های اجرایی و نظارت، روند اجرای انتخابات پیش رو در استان را در بخش اجرایی مثبت ارزیابی کرد.
وی از نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان، انتقاد کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
3015/6125
خبرنگار:عدنان جواهری **انتشار دهنده:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.