به گزارش ایرنا سیداکبر پورموسوی دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان - الجزیره امارات، اظهار داشت: با ارائه یک بازی هوشمندانه برابر الجزیره می توانیم به نتیجه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به این که فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های گروه در اهواز برگزار می شود، افزود: سرنوشت این بازی دست خودمان است و امیدوارم با انجام یک بازی جذاب و دیدنی در مقابل هواداران جشن صعود بگیریم.
وی افزود: الجزیره باید بداند فردا با تیمی بازی دارد که بازیکنانش با وجود همه مشکلات، به عشق مردم خوزستان می‌جنگند، قطعا این تیم فردا بازی سخت و دشواری مقابل هواداران ما خواهد داشت. اگر چه به خوبی می دانیم که نباید حریف را دست کم گرفت و با اقتدار در میدان حاضر شد.
پورموسوی، الجزیره را تیم بسیار خوبی دانست و گفت: آنها قهرمان امارات هستند و قطعا بازی سختی مقابل این تیم داریم در ابتدا سعی می کنیم با درایت و تلاش بازیکنان گل نخوریم و در ادامه سعی خواهیم کرد به گل برسیم.
وی با بیان این که تیم الجزیره به لحاظ فنی و بسیار خوبی است و داشتن بازیکنان خارجی و با تجربه در شرایط خیلی خوبی قرار دارد افزود: هر چند در بازی رفت با تلاش بازیکنان توانستیم بازی را به نفع خودمان به اتمام برسانیم اما اکنون چون حریف امیدی برای صعود به مرحله بعد ندارد قطعا بدون استرس بازی می کند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان خطاب به هواداران تیمش گفت: انتظار می رود هواداران با حضور خود در ورزشگاه به کمک ما بیایند، ما قطعا به حضور آن ها نیاز داریم، هواداران یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم که آن ها فرزندان خود را تنها نگذارند چون ما روی تشویق و حمایت آنها حساب ویژه‌ای باز کرده ایم، البته امیدوارم مثل بازی مقابل لخویا نشود که تیم حریف را تشویق کرده و به آنها انرژی و انگیزه می دادند، انتظار داریم که آنها تنها تیم خودشان را تشویق کنند.
وی در پایان گفت: در بازی فردا طیبی، افشین، ماهینی و نانگ چهار مصدوم خود را در اختیار داریم اما فرشاد سالاروند به علت دو اخطاره بودن از حضور در این بازی محروم است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 7 امتیاز در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.