رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد بازاریان اهواز و ستاد دانشجویی حمایت از آقای رئیسی از روز شنبه فعالیت خود را شروع کردند و ستاد مردمی انتخاباتی این نامزد پست ریاست جمهوری دوره دوازدهم نیز در اندیمشک افتتاح شد.
احمد عامری افود: هم اکنون در 48شهر و بخش استان خوزستان ، ستادهای مردمی و حامیان رئیسی فعال شده است و در روزهای آینده چند ستاد دیگر برای پیشبرد برنامه های تبلیغاتی این نامزد ریاست جمهوری گشایش خواهد یافت.
وی گفت: نشست هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی در شهرهای استان خوزستان روز شنبه نیز با هدف تعامل و هم افزایی بیشتر و تبیین جزئیات سفر آفای رئیسی به خوزستان برگزار شد.
عامری افزود: در روزهای آینده نیز چندین ستاد تبلیغاتی دیگر به صورت خودجوش در حمایت از آقای رئیسی فعالیت خود را در شهرهای استان شروع می کنند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان قرار است این نامزد پست ریاست جمهوری روز دوشنبه (پس فردا) به استان خوزستان(اهواز) سفر کند.
رئیسی ساعت 17 روز دوشنبه هجدم اردیبهشت ماه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز سخنرانی کند.
در طول ایام تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری ، هیچ کدام از نامزدها به استان خوزستان سفر نکرده اند.
گفته می شود محمدباقر قالیباف دیگر نامزد ریاست جمهوری در هفته جاری به خوزستان سفر می کند ولی هنوز زمان دقیق آن از سوی ستاد انتخاباتی وی در استان اعلام نشده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.