به گزارش ایرنا محمد جوروند شنبه در آیین رونمایی از پوستر نمایشگاه قرآن کریم اهواز با اشاره به اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برپایی نمایشگاه قرآن توضیح داد: هر اندازه در حوزه قرآنی فعالیت شود باز هم کم است و تاکنون هرچه فعالیت قرآنی انجام شده به حقیقت قرآن ادای دین نشده چرا که حقیقت قرآن بالاتر از چند کار پژوهشی است.
وی با بیان این که فهم قرآن به تعالی روح کمک می کند، اظهار کرد: هنوز نیازمند ترجمه ها و تفاسیر جدید قرآنی هستیم و امید است که در ماه رمضان بتوانیم روح خود را متعالی کنیم تا فهم ما از قرآن کامل تر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هدف از این نمایشگاه انجام کارهای مطالعاتی پیرامون مسائل قرآنی توسط مردم و وارد کردن کتاب به خانه های مردم است.
وی با اشاره به ایجاد جذابیت در این دوره از نمایشگاه برای جذب و حضور بیشتر مردم گفت: امیدوارم نمایشگاه قرآن کریم در رشد خرید آثار قرآنی تاثیر گذار باشد.
جوروند توضیح داد: از دیگر بخش های این نمایشگاه می توان به بخش های هنری ، کودک و نوجوان، قصه های قرآنی، حوزه، مسجد و بخش جانبی شامل حلقه های معرفتی، موسسات و فعالیت های مردمی و گالری های قرآنی اشاره کرد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این دوره از نمایشگاه برگزاری نمایشگاه عکس اربعین در کنار فعالیت نمایشگاه قرآن کریم است و برای این منظور فضایی اختصاصی را در نظر گرفته ایم..
نمایشگاه قرآن در سال جاری و ماه مبارک رمضان با حضور 150 ناشر از سراسر کشور و 10 ناشر خارجی، 450 شرکت رسانه های دیجیتال و نرم افزار برگزار می شود.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.