به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه شرایط اقتصادی اجتماعی مردم ایران اسلامی نیاز به تغییر اساسی دارد گفت: برای رفع مسایل اقتصادی کشور باید فکر اساسی شود و اگر برای رفع مسایل اقتصادی و آسیب های اجتماعی جامعه کنونی فکر اساسی نشود بسیاری از وضعیت مثبت به منفی تبدیل می شود.
وی دولت کارآمد با کارگزاران پرتلاش را از شاخصه های دولت انقلابی دانست و گفت: دولت انقلابی اسلامی، جهادی، شایسته سالار، مردمی و خدمت گذار و از دل مردم فقیر بیرون آمده باشد نه اینکه کارگزاران آن کاخ نشین باشند.
امام جمعه خرمشهر افزود: دولت قانون گرایی که با محور حرکت در مسیر قانون باشد و بتواند مقاوم، شجاع در برابر دشمن بتواند قرار گیرد، باید شکل گیرد.
حجت الاسلام موسوی فر گفت: مهمترین شاخصه دولت آینده تقویت دستگاه نظارتی بر بازار کالا و خدمات است تا اگر کالای ایرانی در اختیار مردم قرار گیرد با کیفیت لازم باشد.
وی وضعیت امنیت کشور را مطلوب خواند و گفت: وضعیت مطلوب امنیت کشور مرهون اعتماد و همکاری مردم به نظام است.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: مقام معظم رهبری به عنوان یک پدر دلسوز و دیده بانی بصیر به مسایل گوناگون اخلی و خارجی در طول سالیان متمادی کشوررا از مسیرهای دشوار وانبوهی از مشکلات عدیده در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ا قتصادی کشور عبور دادند.
وی در ادامه گفت: خیل جوانان و جمعیت بیکار در کشور ناشی از سه لکه سیاه فقر، فساد و تبعیض بر دامن ما ایرانیان خودنمایی می کند و در بدنه نظام خود را نشان می دهد.
امام جمعه خرمشهر افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات کشوراستفاده از رهنمودهای دیده بان بصیر نظام مقدس اسلامی و نقشه راهی است که ایشان در چارچوب سند چشم انداز 20 ساله ترسیم کرده اند.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: تنها راه برون رفت از این وضعیت با کار جهادی ، انقلابی است و تنها یک دولت اسلامی ولایی است که می تواند تغییر ایجاد کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به کاندیداهای شورای شهر خرمشهر گفت: اگر توانایی رفع مسایل و مشکلات مردم را ندارید و برای تبعیت از عشیره و یا برای منافع شخصی کاندیدا شدید بهتر است کنار بکشید.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: مردم نمایندگانی را برای شورای شهر انتخاب کنند که کارآمد، پرتلاش و در حد وزیر توانایی داشته باشند تا بتوانند مسایل و مشکلات مردم شهر را مرتفع کنند.
7100/ 6002خبرنگار : کمیله حجازی**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.