به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام بنائیان مسوول جبهه مردمی انقلاب اسلامی بندرماهشهر در آئین گشایش ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خیابان امام خمینی (ره) این شهر گفت: امروز اولویت همه ما بدون توجه گرایش سیاسی دولت مستقر و همفکر بودن و نبودن آن با ما، وحدت و یگانگی برای دستیابی به یک هدف مشخص است.
بنائیان ادامه داد: همه مردم می‌توانند بعد از تحقیق و پژوهش در صورتی که دولت مستقر را کارآمد یافتند به آن رای بدهند و دولت را 8 ساله کنند که همه ما به رای مردم احترام می‌گذاریم، چراکه میزان رای ملت است.
مسوول جبهه مردمی انقلاب اسلامی بندرماهشهر اضافه کرد: در ادامه با تاکید بر لزوم انجام تحقیق و بررسی قبل از رای دادن، خاطرنشان کرد: اما در صورتی که مردم با بصیرت پس از تحقیق و بررسی دولت مستقر و رئیس جمهور فعلی را ناکارآمد تشخیص دادند و دیدند مشکلات معیشتی حل نشده، بیکاری همچنان معضل اول جامعه بوده و مشکل مسکن رفع نشده است و آفتاب تابان برجام نیز مثمرثمر نبوده حق دارند این دولت را 4 ساله متوقف کنند.
مسوول جبهه مردمی انقلاب اسلامی بندرماهشهر ادامه داد: امروز اولویت همه نیروهای انقلابی وحدت برای رسیدن به یک هدف بزرگ، شادی دل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری است و همه باهم باید هماهنگ و همراه باهم با نیت الهی انجام وظیفه کنیم.
سه‌شنبه شب نیز آئین افتتاح ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در خیابان متتظری بندرماهشهر با حضور علیرضا شریفی ریاست این ستاد و جمعی از سیاسیون اصلاح طلب شهرستان برگزار شد و ستادهای حجت‌الاسلام حسن روحانی در سایر نقاط شهرستان از جمله شهر بندرامام، شهید چمران و شهرک بعثت آغاز به کار کرد.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.