عضو شورای مرکزی زنان اصلاح طلب در آئین افتتاح ستاد بانوان حامی حجت الاسلام حسن روحانی در اهواز، گفت: قدرت رأی مردم روحانی را به صحنه آورد تا با کمک به دولت تدبیر و امید بتواند با طبقه دین مداران نه دین معاشان اعتماد سازی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شهربانو امانی مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در امور زنان و خانواده عصر سه شنبه در مراسم افتتاح ستاد بانوان حسن روحانی در خوزستان با بیان اینکه همه ما رنگین کمان ایرانیم، گفت: قدرت رأی مردم روحانی را به صحنه آورد تا با کمک به دولت تدبیر و امید بتواند با طبقه دین مداران نه دین معاشان اعتماد سازی کند.

امانی در ادامه افزود: خوشحالم که بگویم امروز برای مردی می خواهیم تبلیغ کنیم که مظلومیتش از همین ستادها پیداست. چرا که جریان اصیل اصلاح طلبی، اعتدال و انقلابی هیچگاه بر خوان سفره انقلاب ننشسته اند و دایه های عزیزتر از مادر معتقدند بر گردن این فرزند حق دارند.

وی ادامه داد: می دانیم مردم خوزستان سال گذشته چه روزهای سختی در جنگ با طبیعت متحمل شدند و ریزگردها نفس  هایشان را به شماره انداخت و خوزستان که زمانی اولین استان پر آب کشور بود چه بلایی بر سر سبزی اش آمده است و من این صبوری شما را می ستایم.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عده ای خواسته و ناخواسته کارشان همیشه نوشتن خلاف واقع بوده است افزود: در اولین مناظره تلویزیونی جمعه گذشته، برخی از کاندیدها از شرایط اجتماعی شکوه و ناله می کردند، با علم به اینکه این مشکلات زایده تفکر خودشان است.

شهربانو امانی با تاکید بر اینکه همه ما می دانیم قدرت رأی مردم یعنی استقرار جمهوری اسلامی، یعنی قانونی اساسی، تصریح کرد: قدرت رأی مردم و قهر مردم، زمانیکه انتخابات سال ٨٤ دوستان ما با تعدد کاندیدها به کارزار انتخابات آمدند  و نحله پوپولیستی که اعتقادی به رأی مردم نداشت و حامیانشان فکر می کردند باید اریکه  اجرایی کشور را همانند قوه مقننه بدست بگیرند اما با تکیه بر قدرت رأی مردم در سال ٩٢، تغییر سرنوشت ایران و ایرانی با اجماع اصلاح طلبان و اعتدالگرایان، خرد و عقلانیت را برای مدیریت اجرایی به جامعه ایران بازگرداند.

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در حالیکه  دولت نهم و دهم در اوج درآمدهای نفتی بود، یک طبقه اقتصادی جدید به وجود آوردند که نمونه بارز آن بابک زنجانی بود.

وی اضافه کرد: قدرت رأی مردم روحانی را به صحنه آورد تا با کمک به دولت تدبیر و امید بتواند با طبقه دین مداران نه دین معاشان اعتماد سازی کند.

امانی دین معاشان را کسانی دانست که با استفاده از اوج درآمد حداکثری نفت، فکر می کردند  توزیع صدقات می تواند کرامت انسانی و عزت ایرانی را در برداشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب  افزود:در سال ٩٢ با رأی به روحانی سایه شوم تحریم از سر ایران و ایرانی برداشته شد هر چند عده ای با تلاش های فراوان تمام اندوخته اعتماد بین المللی را با رفتارهای پوپولیستی خود  از بین بردند و هزینه آن را مردم پرداخت کردند.

امانی خطاب به مردم خوزستان گفت: اگر امروز با رأی شما مردم، روحانی بر سر صندلی پاستور تکیه نداده بود اکنون پالایشگاه ستاره خلیج فارس در کار نبود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: تیم مذاکر کننده با اعتماد ساز روحانی و پشتیبانی  مقام معظم رهبری بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره نشستند که نشان دهنده قدرت رأی مردم ایران است.

امانی از تمام کسانیکه  دل در گروی این کشور دارند خواست به عهد خود پایبند باشند و دولت روحانی را که در نیمه راه است حمایت کنند چرا که معنای آزادی، امنیت و پیشرفت را می دانند.

وی گفت: ٢٩ اردیبهشت به روحانی رأی خواهیم داد تا ظریفان بتوانند ظریفانه حقوق مردم را استیفا کنند.

وی تاکید کرد:  با حضور پای صندوق های رأی، برگ سبز دیگری را در تاریخ این کشور اضافه خواهیم کرد تا همگان بدانند وقتی عده ای در شهرداری تهران بخشنامه تفکیک جنسیتی در حوزه زنان را ابلاغ می کنند و با حمایت همه جانبه مجلس به امضا می رسانند،  در حالی که این پدیده به دوربین نگاه می کند و  از کرامت و شرافت زن و خانواده سخن می گوید.

امانی در پایان گفت: ما به رییس جمهور روحانی رأی می دهیم و فرصتی برای وی بوجود می آوریم تا آواربرداری  ها را به سرانجام رساند و قطاری را که روی ریل قرار داده به خوبی پیش برد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.