سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب، پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه جاری با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، درسالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این سمینار ملی با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، گری لوییس نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و جمعی از اساتید دانشگاهی، صاحب نظران و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار می شود.

این سمینار دارای دو بخش سخنرانی و نشست کارگاهی است. ادامه برگزاری همایش در بعدازظهر همین روز با کارگاه مقابله با ریزگردها و سیلاب درمحل برگزاری همایش ادامه می یابد.

دراین کارگاه ها اساتید راه کارهای نوین مقابله با این دو پدیده مخرب را آموزش می دهند.

برگزاری سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب اولین محصول آموزشی و پژوهشی کمیته مربوطه در ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان است که با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی عضو این کمیته در اهواز  برگزار می شود.

بنابه اظهارات کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان قرار است درطول سال، این گونه همایش ها برحسب موضوع درشهرستان هایی که با آن پدیده یا سوانح طبیعی بیشتر درگیر هستند برگزارشود، به عنوان مثال همایش پیشگیری و مقابله با آتش سوزی در شهرستان ماهشهر که در طی سالهای اخیر با سوانح آتش سوزی در واحد های پتروشیمی مواجه بوده اند، برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.