سیدکریم حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستادها زیرنظر ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان در چارچوب مقررات و ضوابط تبلیغاتی و انتخاباتی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه ستادهای خودجوش کار و کرامت ، ستاد عربی حامیان رئیسی ، بختیاری ها و ایل بهمئی در مرکز استان و برخی شهرستان ها راه اندازی شده است افزود: در روزهای آینده ستادهای تبلیغاتی دیگری در حمایت از رئیسی در استان اعلام موجودیت می کنند.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه استقبال خوبی در سطح استان برای برنامه های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی دیده می شود اظهار کرد: براساس نظرسنجی ها و برآوردهای میدانی ، گرایش مردم خوزستان به آقای رئیسی روندی صعودی دارد.
حسینی از برنامه بازدید حجت الاسلام رئیسی به خوزستان در هفته آینده خبر داد و افزود: این نامزد ریاست جمهوری که مورد حمایت جمنا می باشد به مدت یک روز با مردم استان و برخی شهرستان ها دیدار می کند.
وی به برنامه های منظم تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی ، هوادار و قشرهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در مدت باقیمانده زمان قانونی تبلیغات اشاره کرد و گفت: در دو هفته مانده به انتخابات شور و شوق انتخاباتی به اوج خود نزدیک خواهد شد.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان افزود:همه تبلیغات و سخنرانی شخصیت های سیاسی و فرهنگی که در حمایت از کاندیداتوری آقای رئیسی انجام می شود با مشارکت و کمک مردم انجام می شود.
جهبه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از نامزدی رئیسی و قالیباف در رقابت های ریاست جمهوری حمایت می کند ولی طبق برآوردهای سیاسی که در محافل این تشکل مطرح می شود یکی از 2 نامزد به نفع دیگری کنار خواهد رفت تا از شکسته شدن آرا جلوگیری شود.
بنا به این گزارش هم اکنون ستاد های انتخاباتی رئیسی ، روحانی و قالیباف و ستادهای حامی این سه نامزد در مرکز استان و دیگر شهرستانها فعال شده ولی از فعالیت تبلیغاتی هاشمی طبا ، میرسلیم و جهانگیری هنوز خبری نشده است.
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری ، فعالیت های تبلیغاتی رئیسی ، روحانی و قالیباف در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی گرم تر و فراگیرتر شده است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29اردیبهشت ماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6002/6065
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.