رحیم محمدی پارسا یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:با وجود پیگیری های فراوان پنج ساله و قول مساعد سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون اعتبار مورد نیاز برای احداث کتابخانه مینوشهر تخصیص داده نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش، شمار کتاب های موجود در کتابخانه های شهرستان خرمشهر را 87 هزار و 447 جلد عنوان کرد و گفت: در هفت کتابخانه عمومی خرمشهر 87 هزار و 447 جلد کتاب و سه هزار و 207 نفر عضو با دوهزار و 372 متر مربع فضای کتابخانه ای در پنج کتابخانه عمومی خرمشهر وجود دارد.
**** هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 6 عنوان کتاب در خرمشهر برگزار می‌شود
رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی خرمشهر گفت: همزمان با برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام، هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 6 عنوان کتاب در خرمشهر برگزار می‌شود.
محمدی پارسا افزود:این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمة معصوم(علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهة کرامت برگزار می‌شود.
وی افزود: شش جلد کتاب در مسابقات این جشنواره که دو کتاب ویژه کودکان با عنوان 'ماه غریب من' و '10 قصه از امام رضا (ع) چهار کتاب مختص بزرگسالان با عنوان 'مهارت زندگی در سیره رضوی' ، ' زندگینامه امام رضا(ع) ، 'چهل چراغ شیراز' و 'بانوی ملکوت معرفی شده است.
محمدی پارسا ، افتتاحیه و برگزاری جشنواره را دهه کرامت عنوان کرد و گفت: در این جشنواره 313 جایزه نقدی برای نفرات برتر این جشنواره در نظر گرفته شده که سهمیه هر شهرستان هشت برنده است.
وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به صورت مکتوب و یا آنلاین کتاب ها و پاسخنامه ها را در سایت اینترنتی نهاد کتابخانه کشور دانلود کنند و در مسابقات ثبت نام کنند.
7100/6125 خبرنگار : کمیله حجازی *** انتشار دهنده : سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.