به گزارش ایرنا نعیم سعداوی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان افزود:از هواداران آبادانی انتظار نداشتم به هواداران اهوازی توهین کنند زیرا در بازی رفت از آنها بهترین میزبانی را داشتیم.
وی اظهار داشت:امروز برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که پرسپولیس را در بهترین شرایط شکست داد و این خود بزرگی تیم فولاد را ثابت می کند.
سرمربی فولاد خوزستان با انتقاد از مدیران این باشگاه گفت:چهار بازی مانده تا لیگ به پایان برسد و ما برای ماندن تلاش می کردیم باشگاه در اقدانی عجیب بازیکنان را 15 درصد جریمه نقدی می کند که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی یفتد.
سعداوی تصریح کرد:این اقدام باشگاه فولاد خوزستان حرفه ای نبود ولی بازیکنان تیم امروز با پیروزی در آبادان نشان دادند لایق هستند که دست تک تک آنها را بوسه زد.
وی افزود:امروز برای دست ما روی نیمکت خالی بود زیرا چهار بازیکن محروم و مصدوم داشتیم ولی با این شرایط پیروز شدیم.
سرمربی فولاد با انتقاد از عملکرد داور این دیدار گفت:دربی نیاز به داور با تجربه دارد ولی داور امروز اصلا در حد این بازی نبود و جا دارد کمیته داوران دقت بیشتری در انتخاب داوران در چنین بازی های مهمی داشته باشند.
سعداوی از شرکت های صنعتی خوزستان خواست تیم های فوتبال این استان را حمایت کنند و گفت:با توجه به اینکه ارگان های صنعتی در خوزستان به جز آلودگی زیست محیطی برای این استان ندارند، انتظار می رود تیم های فوتبال خوزستان که به لحاظ مالی مشکلات زیادی دارند را حمایت کنند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز شنبه از هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل پیروز شد تا با 36 امتیاز به رده دهم جدول رده بندی صعود کند.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.