سرهنگ قاسم قدرتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تخلفات موتورسیکلت 6 درصد مجموع تخلفات استان را شامل می شود اظهار کرد: در سال 95 بیشترین ثبت تخلف برای راکبان موتورسیکلت های بوده که از کلاه ایمنی استفاده نکرده اند یا عبور غیر مجاز از پیاده رو ، گذر از چراغ قرمز و حرکت در خلاف جهت مرتکب شده اند.
وی در ادامه توضیح داد: سال گذشته در بیشتر تصادفات راکبان موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی بودند و بیش از 36 درصد از موتورسیکلت سواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی اعمال قانون شدند.
سرهنگ قدرتی اظهار کرد: پلیس راهور قبل از ترخیص وسایط نقلیه که به هر عنوان توقیف شده اند، رانندگان آنها را مورد بازآموزی قوانین و مقررات کاربردی رانندگی با رویکرد اصلاح رفتار ترافیکی قرار داده اند، که در مجموع 875 کلاس آموزشی برگزار شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان خاطر نشان کرد: ثبت تخلف و جریمه رانندگان متخلف، نظارت بر وضعیت ترافیک شهری، انسداد معابر و عملکرد ماموران راهنمایی و رانندگی از طریق دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر قابل نظارت می باشد و امید است شهروندان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.