به گزارش ایرنا حسین علیخانی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه این ستاد اظهارکرد: درجامعه ای هستیم که عقل و دانایی و نخبگی در آن موج می زند اما همچنان نگاه های عوام پسندی که به دنبال فریب مردم هستند در آن وجود دارد.
وی افزود: گسل های ایجاد شده در جامعه به گونه‌ای بوده که هر زمانی که از آن ها عبور کرده ایم، از چاله به چاه افتاده ایم.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان ادامه داد: حسن روحانی در این انتخابات نامزد مورد حمایت ما بوده اما در این دوره به مشی اعتدال، توسعه و اصلاحات رای می دهیم.
وی بیان کرد: اگرچه امروز روحانی رئیس جمهوری ما است اما اگر فردا شخص دیگری بر مسند ریاست جمهوری بنشیند و همواره تفکر ایشان را دنبال کند ، به آن شخص نیز رای می دهیم.
علیخانی تصریح کرد: ما به یک شخص رای نمی دهیم بلکه به یک اندیشه و جریان رای می دهیم و اگر می‌خواهیم که این جریان ادامه پیدا کرده و کشور ما سامان بگیرد و فرزندان ما این سامان را ببینند باید مشی اعتدال و توسعه را باید دنبال کنیم.
وی بیان کرد: اکنون پس از دو راهکار اصلاح طلبی و اصولگرایی ،راهکار سومی به نام اعتدال خلق شده که از عقلای اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل و افرادی که دلشان به حال این مملکت می‌سوزد، تشکیل شده است.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان گفت: اکنون تمام جوان ها و اقشار مختلف جامعه خوزستان همه دست در دست هم می دهیم تا دیگر به عقب باز نگردیم و مشی اعتدال و توسعه را در کشور و خوزستان احیا شود.
وی ادامه داد: هرچند شعار ما در این دوره از انتخابات دکتر روحانی و مشی اعتدال است اما شعار اصلی ما در ذهن و اندیشه که بزرگترین راهبرد ما است، مشی اعتدال و توسعه و اصلاحات کشور است.
علیخانی گفت: اکنون کشور به حضور حداکثری ما نیاز دارد چرا که با حضور حداکثری در این انتخابات می توانیم سرنوشت کشور را رقم بزنیم.
وی تصریح کرد: ما دیگر نباید اجازه دهیم که کسی از دیوارسفارتی بالا برود و با فحاشی و دروغ گفتن و نیرنگ سر مردم را کلاه بگذارد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.