دکتر عبدالهادی درزیان عزیزی صبح پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: : امسال 878 هزار داوطلب در 68 حوزه امتحانی سراسر کشور در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند که از این میان حدود 49 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در استان خوزستان هستند.
وی افزود: همچنین 23 هزار و 471 داوطلب در دانشگاه شهید چمران اهواز در 2 روز پنج‌شنبه و جمعه در 12 حوزه فرعی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند که از این تعداد 12 هزار و 940 نفر مرد و 10 هزار و 531 نفر زن هستند.
مدیر مرکز آزمون های دانشگاه شهید چمران ادامه داد: در استان خوزستان سه حوزه اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز، علوم و فنون دریایی خرمشهر و دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول میزبان داوطلبان هستند و دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان استان و اهواز، موسسه جهاد دانشگاهی خوزستان، آموزشکده‌های فنی دختران اهواز و پسران شماره یک اهواز حوزه‌های فرعی این دانشگاه در شهر اهوازهستند.
وی تصریح کرد: داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها دبیرستان پسرانه دوره اول و دوم و مدرسه راهنمایی دختران دانشگاه شهید چمران اهواز باید برای ورود به محل حوزه امتحانی از درب مجتمع مدارس دانشگاه واقع در اتوبان گلستان تردد نمایند.
آزمون ناپیوسته کارشناسی ارش در روزهای پنج‌شنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت 1396 در 2 نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که ساعت 7:30 دقیقه صبح و 14:30 عصر درب حوزه‌های امتحانی بسته می‌شود.
داوطلبان در این دوره از آزمون در 6 گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی رقابت می کنند.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.