با گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: از همه لحاظ تیم برتر میدان بودیم و من این پیروزی را به بازیکنان و مردم خوزستان تبریک می گویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که بعد از گل دوم تمرکز تیم از دست رفت اما با ورود بازیکنان با تجربه به گل سوم رسیدیم افزود: به فوتبال خوزستان تبریک می‌گویم که شاهد یک فوتبال جوانمردانه بودند.
وی عنوان کرد: ما بازی را بد شروع کردیم، اما در ادامه مسلط شدیم و 2 گل به ثمر رساندیم. ما تیمی هستیم که در جام باشگاه های آسیا بازی می کنیم و انتظار دارم کم اشتباه و مسلط باشیم، چرا که حریفان آسیایی ما بسیار قدرتمند هستند. بعد از گل دوم، تمرکز تیم از دست رفت، اما با تعویض‌های زیاد به گل سوم رسیدیم.
پورموسوی عنوان کرد: 2 روز تمرین را تعطیل کردیم، اما هیچ کسی به سراغ ما نیامد تا شرایط را بررسی کند. با این وجود حس مسئولیت بازیکنان و به خصوص بزرگان تیم باعث شد که به عشق مردم بازی کنند. خواهش من از بانک ملی این است که به کمک و حمایت از تیم ما بپردازد.
وی در خصوص بازی آینده تیمش،مقابل الفتح عربستان گفت: متاسفانه هنوز بلیت رفت ما به عربستان قطعی نشده و رفتن ما صد درصد نیست. امشب قرار است بابت پاداش 2 میلیون تومانی که قرار بود بعد از بازی امروز به ما دهند به استانداری بروم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.
6068
خبرنگار: پارسا شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.