به گزارش خبرنگار ایرنا، نعیم سعداوی پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: مسئولیت این باخت را می پذیرم اما باید بگویم که در زمان بازی عقب نشینی نکرده و تلاش کردیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که در نیمه اول بازی بهتر از حریف بودیم اما از روی اشتباه گل خوردیم افزود: طبق آنالیزی که انجام داده بودیم نقاط قوت حریف را به بازیکنان خود گوش زد کرده بودیم اما از همین نقاط گل دریافت کردیم و این موضوع برای من ناراحت کننده است.
وی با اشاره به این که زمانی گل دوم را دریافت کردیم که برای تساوی تلاش می کردیم و این امر ساختار تیمی ما را به هم ریخت افزود: تمام تلاش خود را در بازی انجام دادیم اما ابزار حریف در خط حمله بسیار خوب بود. تمام سرمایه ما همین بازیکنان جوان هستند اگر چه نیاز به تجربه بیشتر دارند. قطعاً این بازیکنان می‌توانند در آینده به مهره‌های خوبی برای فوتبال ایران تبدیل شوند.
سعداوی در خصوص اعتراض تماشاگران پس از بازی گفت: طبیعی است که تماشاگران از نتیجه راضی نباشند. وقتی یک نفر پیراهن تیمی را می‌پوشد و روی سکو قرار می‌گیرد قطعاً هوادار است، اما برخی از هواداران ما تکلیف خودشان را نمی‌دانند.
وی ادامه داد: یک هوادار از لحظه اول بازی تا سوت پایان باید تیم خودش را تشویق کند، اما متأسفانه وقتی به گل می‌رسیم ما را تشویق می‌کنند و وقتی گل می‌خوریم شروع به اعتراض می‌کنند و وقتی مجددا گل می‌زنیم باز هم تشویق می‌کنند که این موضوع کار درستی نیست.
سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: وقت برای بیان نقاط ضعف بسیار است و پس از پایان لیگ اگر مسائلی باشد مطرح خواهیم کرد. تمام دست اندرکاران و اعصاب باشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و امیدوارم بعد از پایان فصل مقابل هیچ‌کسی شرمنده و سر افکنده نباشیم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 3 بر یک به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
6068
خبرنگار: پارسا شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.