به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، عارف نوروزی در آئین کلنگ زنی 37 طرح عمرانی بنیاد برکت شهرستان اندیمشک اظهارداشت: بنیاد برکت توسعه و رفع محرومیت کشور را در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار داده است و کلنگ‌زنی امروز طرح‌های عمرانی اندیمشک بیانگر تحقق اهداف این بنیاد در استان و شهرستان است.

وی افزود: استان خوزستان در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی درخشیده و این استان دارای ظرفیت و توان گسترده‌ای برای توسعه است که باید جدی گرفته شود.

مدیر عامل بنیاد برکت عنوان کرد: به همین جهت بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای توسعه اقتصادی استان خوزستان توسط بنیاد برکت سرمایه‌گذاری می‌شود تا حوزه انرژی و تامین زیر ساخت استان بیش از گذشته تسهیل شود.

 وی گفت: علاوه بر 37 طرح عظیم عمرانی که امروز کلنگ‌زنی می‌شود، بیش از یک هزار میلیارد ریال برای توانمندسازی اقتصادی اندیمشک اختصاص یافته و به زودی شاهد توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود.

نوروزی بیان کرد: امروز توسعه اقتصادی یک ضرورت مهم برای توسعه کشور است و مقام معظم رهبری به تحقق آن نگاه ویژه دارد و به همین جهت علاوه بر سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریالی این بنیاد در بخش‌های مختلف کشور، ایجاد یک میلیون شغل جدید در کشور را مورد توجه قرار داده است.

وی گفت: علاوه بر این ایجاد یک میلیون شغل دیگر در کشور مورد توجه قرار گرفته و به زودی شاهد ایجاد زمینه‌های مورد نیاز آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623556
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.