به گزارش ایرنا، سیروس نعمتی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی های دربی همیشه شرایط خاص خود را داشته و از حساسیت بالایی برای دو تیم برخوردار است.
مربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که امیدوارم فردا هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی ارائه داده و تماشاگران از بازی لذت ببرند افزود: همانطور که می دانید سه روز تمرینات تیم تعطیل بود و از روز گذشته کار خود را از سر گرفتیم که این امر طبعا به ضرر تیم ما خواهد بود.
وی عنوان کرد: تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و تمرکز بچه ها بهم خورده است، در این چند روز سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ روحی آماده کنیم تا به شرایط بازی برگردند.
نعمتی نژاد با اشاره به این که فولاد تیم بسیار خوبی بوده و از بازیکنان جوان و کادر فنی کار بلدی بهره می برد افزود: از فولاد شناخت خوبی داریم و تلاش می کنیم تمرکز بازیکنان را بالا ببریم. امیدوارم سه امتیاز بازی فردا نصیب ما شود و به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم.
وی در پایان با اشاره به این که برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محروم نداریم افزود: با توجه به این که هر دو تیم اهوازی هستند مطمئن باشید سه امتیاز بازی در اهواز می ماند، هرتیمی که سه امتیاز را به دست بیاورد قطعا لیاقت آن را داشته است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.