به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فردا شرایط خاص خودش را دارد. دربی‌ها از گذشته تاکنون همیشه بازی‌هایی حیثیتی به حساب می‌آمدند. امیدوارم بازی فردای استقلال خوزستان و فولاد نیز بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد تا هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از تماشای بازی لذت ببرند و راضی به خانه‌های‌شان برگردند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به شرایط نه چندان خوب این تیم خاطرنشان کرد: ما شرایط خوبی نداریم. در چند روز گذشته فولاد خوزستان را آنالیز کردیم و به بچه‌های‌مان هم گفتیم که آنها کادر فنی خوبی دارند. ما کاملاً حریف‌مان را می‌شناسیم و تاکتیک‌های مقابله با آنها را هم به بچه‌های‌مان یاد داده‌ایم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم و بازیکنان‌مان فردا با اعتماد‌به‌نفس به میدان بروند تا پیروز میدان شوند.

نعمتی‌نژاد در مورد غایبان تیمش برای دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم. مطمئن باشید که این سه امتیاز در اهواز می‌ماند، چون هر دو تیم هم برای یک استان و یک شهر هستند.

وی در مورد اینکه تیمش در هفته‌های گذشته تمرین نکرده و با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است، تصریح کرد: بازیکنان ما ناراحت و نگران هستند. آنها درصد بالایی از پول‌شان را نگرفته‌اند و تکلیف‌شان را برای سال آینده نمی‌دانند. بازیکنانی که ما داریم بچه‌های خوبی هستند و دست‌شان هم درد نکند که تا اینجای فصل توانسته‌اند با این شرایط دوام بیاورند. آنها بالاخره یک روز هم تصمیم گرفتند که تمرین نکنند تا شاید مسئولان به خودشان بیایند. بسیاری از حریفان ما درصد بالایی از حق و حقوق خود را گرفته‌اند، اما بازیکنان ما بدون پول زحمت می‌کشند و عرق می‌ریزند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622911
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.