رضا نجاتی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان شوش تشدید شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح منازل خالی از سکنه که به مرکز معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده تخریب و با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد می شود.
نجاتی خواستار همکاری مردم در اجرای این طرح شد و گفت:شهروندان با معرفی منازل و مناطق آلوده به مواد مخدر به عوامل انتظامی ، در راستای اجرای این طرح همکاری و مشارکت کنند.
فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: با توجه به کاهش سن مصرف مواد مخدر و نیز شیوع آن بین خانواده ها، اصلی‌ترین و مهم‌ترین راهکار موضوع آموزش می باشد.
وی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی جهت پیشگیری و ترک مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا شبکه بهداشت و درمان با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها وارد عمل شود.
نجاتی همچنین در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خواستار بررسی و ارزیابی عملکرد سال گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سه حوزه پیشگیری، مقابله و درمان شد و گفت: این ارزیابی در شناسایی نقاط ضعف و قوت موثر و اثر گذار است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.