به گزارش ایرنا محمدعلی رستمی دبیر این جشنواره عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه افتتاحیه این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره تاب آوری و شکوفایی است که به واکنش افراد نسبت به رویدادهای مهم زندگی مربوط می شود.
وی افزود: در برخی از حوادث و رویدادهای تلخ ممکن است افراد پس از آن به سمت اعتیاد و یا ناهنجاری های اجتماعی دیگر گرایش پیدا کنند اما برخی دیگر با حرکت های اجتماعی و فرهنگی بر این ناملایمات غلبه می کنند.
دبیرجشنواره فیلم و عکس تابش ادامه داد: موضوع این جشنواره برای بسیاری از شهروندان جالب توجه بوده و از سراسر کشور برای این جشنواره آثار ارسال شده است.
وی تصریح کرد: همچنین آسیب های اجتماعی یکی دیگر از محورهای این جشنواره است که در این خصوص نیز آثار با ارزشی به جشنواره ارسال شده است.
رستمی تصریح کرد: در این جشنواره حدود 300 اثر در بخش عکس از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که 170 اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه یافتند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش فیلم 35 اثر از 12 استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبیرجشنواره فیلم و عکس تابش گفت: این نخستین بار است که این جشنواره به صورت سراسری در اهواز برگزار می شود و تاکنون نیز به خوبی مورد استقبال دانشجویان و عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دراین جشنواره دو بخش برگزیدگان از نگاه هیات داوران و برگزیدگان از نگاه مخاطبان معرفی می شوند.
نمایشگاه عکس و فیلم دانشجویی تابش نیز از 26 تا 30 فروردین ماه در محل معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا است.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.