به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز جمعه شهرشوش با اشاره به پیش رو بودن 2 انتخابات حیاتی و سرنوشت ساز در کشور مردم را به آگاهی و هوشیاری در انتخاب فرا خواند.
وی اضافه کرد:اعتلای نظام، حفظ وحدت، خدمت مستمر و صادقانه به مردم ، دور بودن از جناح گرایی و با مردم بودن از اصلی ترین شاخصه هایی است که باید در انتخاب افراد در انتخابات پیش رو به آن توجه کرد.
امام جمعه شوش تاکید کرد: همراهی و همگامی دولت ومردم در برگزاری انتخاباتی قانونی و به دور از هرگونه حاشیه و تخریب های نامربوط باعث آسودگی خاطر و همچنین پیشرفت کشور در بعد از انتخابات می گردد.
وی اظهارکرد: مشارکت مردم،بصیرت، رقابت، امنیت ،سلامت از دیگر مولفه های مهم در انتخابات این دوره است که مردم و مسئولان باید به آن اهمیت ویژه ای قایل شوند.
حجت الاسلام امام همچنین با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت:همه مردم درامرتحقق شعار امسال دخیل هستند.
وی گفت:مسولان استانی وشهرستانی نقش مهمی در اشتغال داشته باشند و از سنگ اندازی در برابر سرمایه گذاران جلوگیری کنند و همه بیایید مسیر را عوض کنیم کینه ها را دور کنیم و دلسوز باشیم و به صورت جدی دنبال اشتغال باشیم.
حجت الاسلام امام در ادامه کلید حل مشکلات کشور را عمل به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال دانست و اظهار داشت:صلابت و اقتدار در برابر دشمنان داخلی و خارجی و مدیریت جهادی و انقلابی و ولایی در اجرای اقتصاد مقاومتی نقشی کلیدی دارد
وی اظهارداشت: تاکید رهبری مبنی با نامگذاری 2 سال متوالی با عنوان اقتصاد مقاومتی، بیانگر اهمیت این موضوع و تلاش بیشتر دولتمردان برای بهبود وضعیت موجود است.
وی با بیان اینکه مردم از دولتمردان توقع رفع مشکلات موجود را دارند، بیان کرد: بهبود وضع معیشتی مردم و ایجاد اشتغال باید از دغدغه های جدی دولتمردان باشد.
امام جمعه شوش از متولیان و دست اندرکاران برپایی آیین معنوی اعتکاف در این شهرستان و از حضور معتکفان بویژه جوانان ونوجوانان در این آیین تقدیر کرد.
وی افزود: حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه نقض آشکار قوانین بین المللی است که به بهانه ای واهی انجام شده است.
وی گفت: دنیا می داند آمریکا قصد دارد به این وسیله شکست داعش را در عراق و سوریه جبران کرده و به داعش روحیه دهد.
7280/6064
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.