معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: سامانه پایش و اندازه گیری مصرف انرژی و کنترل هوشمند از راه دور مشترکین برق با هدف خدمات رسانی بهتر به شرکت های فعال در مجتمع بندری امام خمینی(ره) راه اندازی گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضازاده اظهار داشت: این سامانه پایشی با همکاری کارشناسان انفورماتیک و تبادل اطلاعات این اداره کل طراحی گردیده تا در جریان آن، گزارش های کاربردی از میزان مصرف برق برای تمهید زمینه های بهتر برای گسترش خدمات مورد نیاز شرکت های فعال بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری به کار گرفته شود.

رضازاده با اشاره به رونق روزافزون فعالیت های شرکت های بخش خصوصی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) و لزوم مهیا نمودن زمینه ی مناسب برای تأمین نیازهای این شرکت ها از جمله تأمین انرژی الکتریکی، اظهار داشت: با بهره گیری از سامانه مذکور، امکانات مساعدتری برای نظارت بر عملکرد تجهیزات مستقر در پست های برق برای کنترل هوشمند و جلوگیری از اختلال در پایداری شبکه برق این مجتمع بندری و مدیریت میزان مصرف برق فراهم می گردد.

 وی همچنین خاطر نشان کرد: ضمن گسترش روند خدمات رسانی به مشتریان، امکان محاسبه برق  مصرفی و صدور  قبض هزینه تسهیل می شود.

معاون مهندسی و عمران افزود:  با انجام مدیریت بهینه میزان مصرف برق از طریق این سامانه هوشمند، امکان مناسب برای ارتقاء خدمات به مشتریان و افزایش تعداد مشتریان متقاضی اشتراک برق بیش از گذشته ایـــجاد می گردد.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) علاوه بر اتصال به شبکه برق سراسری کشور، از یک نیروگاه برق اضطراری برای تأمین برق مورد نیاز مشتریان برای تداوم فعالیت های خدمات بندری در طول ساعات شبانه روز برخوردار است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.