به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش دانیال،رضانجاتی در جشن میلاد امام علی(ع) و بزرگداشت روز پدر در جمع کارکنان شرکت شیر پگاه خوزستان، اقتصاد مقاومتی در شعارهای سال مقام معظم رهبری را کلیدی‌ترین شعار دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار سال گذشته را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرده بودند و امسال نیز به‌عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

 وی بیان کرد: موضوع اقتصاد باید یکی از مسائل اصلی و دغدغه های مسولان نظام باشد که هر سال نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هر سال ایشان راه را برای مسئولان  مشخص می‌کند.

نجاتی گفت: همه مسئولان و به ویژه دولت یازدهم در راستای تحقق این شعار تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا بتوانند نسبت به افزایش تولید و اشتغال گام‌های موثری را برداشته شود.

فرماندار شوش تصریح کرد: امروزه در هر سطح و حوزه از کشور می‌توانیم با کار و تلاش و همچنین استفاده از دانش و توان داخلی موضوع اقتصاد مقاومتی اجرا کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعات اساسی در حال حاضر کم‌ توجهی به مسئله تولید داخلی است که به هر اندازه که به مسئله تولید داخلی توجه شود در کنار آن نیز برای جوانان اشتغال ایجاد می‌شود.

نجاتی با بیان اینکه خرید کالای داخلی در افزایش اشتغال و تولید موثر است، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم نیز باید نسبت به استفاده از تولیدات داخلی اقدام کنند.

علی خلیلی مدیر عامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت گفت:  تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان زحمتکش این مجموعه سبب شد تا شرکت شیر پگاه خوزستان به دلیل تولید محصولات با کیفیت برتر، منتخب دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شود.

وی تصریح کرد: شرکت پگاه خوزستان علاوه بر اینکه در زمینه‌های ارتقاء کیفی و کمی محصولات تلاش‌های بسیاری را مبذول داشته است، در خصوص دارایی و پرداخت به موقع مالیات نیز به عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شده  و همین عامل سبب شده تا بتواند جایگاه ویژه‌ای را در سطح کشور کسب نماید و امروز به عنوان برند محبوب شناخته شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612450
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.