به گزارش ایرنا، روز دوشنبه دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر در ورزشگاه 12 هزار نفری دوحه برگزار شد که در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.
در این دیدار وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی(زبیدی 56)، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند( علایی 75)، سلمان بحرانی، مهدی مومنی، آلویس نانگ، حسن بیت سعید و آرش افشین به میدان رفتند.
همچنین قاسم برهان، خالد رضوان، محمد موسی، احمد یاسر، خالد مفتاح، اوییز مارتن، کریم بوضی اف، اسماعیل محمد، نام تای هی، علی حسن عفیف و معز علی ترکیب تیم لخویا قطر را تشکیل می دادند.
در این دیدار کریم بوضی اف، احمدی یاسر از لخویا و محمد طیبی، دانیال ماهینی و ابوالفضل علایی از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.
در ابتدای کار استقلال خوزستان حملات گسترده ای انجام داد و در دقیقه 10 بازی آلویس نانگ از سانتر دیدنی حسن بیت سعید به خوبی استفاده کرد و دروازه قاسم برهان را باز کرد.
آلویس نانگ پس از گلزنی به سمت نیمکت تیمش رفت و خوشحالی خود را با اعضای کادر فنی تقسیم کرد.
در ادامه شوت استثنایی نام تای هی هافبک شماره 10 لخویا قطر در دقیقه 36 به زیبایی درون دروازه شیخ ویسی قرار گرفت.
طولی نکشید که تیم لخویا در دقیقه 43 توسط المعز علی و با اشتباه شیخ ویسی دروازه تیم خوزستانی را برای دومین بار باز کرد.
در ادامه بازی تیم قطری فشار بسیاری روی دروازه استقلال خوزستان آورد که با واکنش های دیدنی شیخ ویسی حملات این تیم خنثی شد.
در دقایق 15، 18، 30 و 61 تیم لخویا موقعیت های خطرناکی روی دروازه استقلال خوزستان خلق کرد که با واکنش فوق العاده شیخ ویسی همراه بود.
در دقیقه 83 بازی بازیکنان استقلال خوزستان می توانستند دومین گل خود را به ثمر برسانند اما قاسم برهان دروازه بان دو ملیتی قطری ها مانع از این کار شد.
در این بازی رحیم زهیوی بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان که در تیم الشحانیه قطر بازی می کند از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.
تیم استقلال خوزستان در این بازی علی اصغر عاشوری هافبک کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. همچنین یوسف المساکنی، چیکو فلورس و یوسف العربی به دلیل مصدومیت و محمد تریسور به دلیل محرومیت در لیست 18 نفره لخویا حضور نداشتند.
استقبال اندک قطری ها از این دیدار یکی از حواشی بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر به شمار می رفت اگرچه حدود 200 هوادار ایرانی برای تشویق استقلالی ها در ورزشگاه حاضر بودند.
تیم استقلال خوزستان با شکست در این بازی 7 امتیازی ماند و پس از تیم لخویا قطر در پله دوم جدول گروه B قرار گرفت.
6002خبرنگار: پارساشاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.