به گزارش ایرنا پژمان کیماسی دوشنبه در واکنش به انتشار این خبر گفت: تغییر وضعیت شغلی نیروهای فوق برابر با ضوابط و مقررات وزارت نیرو که هرگونه به کارگیری نیروی انسانی از طریق شرکتهای خدماتی و در قالب تامین نیروی انسانی را پس از تاریخ 30خرداد 88 ممنوع اعلام کرده میسر نیست و شرکت آب و فاضلاب شهری موظف شده کلیه نیازهای استخدامی را پس از تایید مجمع عمومی از طریق آزمون استخدامی تامین نماید.
وی افزود : این کارگران مشمول هیچ یک از بخشنامه های جاری ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور در خصوص تبدیل وضعیت نمی شوند.
مدیرروابط عمومی آب و فاضلاب اهواز ادامه داد : برای بهبود شرایط رفاهی کارکنان ،کارگروهی برای پیگیری درخواست نیروهای پیمانکاری تاسیسات فاضلاب در فروردین ماه سال جاری تشکیل شده است .
وی بیان کرد : موضوع برخورداری از دستور العمل 65درصد امکانات رفاهی نیز بر اساس بخشنامه صادره از وزیر نیرو، تنها شامل پرسنل رسمی این شرکت است.
کیماسی گفت : پرداخت حقوق و دستمزد تمامی پرسنل شاغل در بخش خصوصی طرف قرارداد،هم زمان با نیروهای رسمی شرکت انجام می شود .
حدود 40 نفر از کارگران شرکت آب و فاضلاب اهواز یکشنبه با تجمع درمقابل این شرکت خواهان تغییر وضعیت کاری خود از نیروی حجمی به نیروی قراردادی شدند.
پیش از این نیز درهشتم اسفند ماه 95حدود 60 نفر از کارگران شرکت آب و فاضلاب اهواز برای مطالبه پرداخت حقوق معوقه خود در مقابل ساختمان این شرکت اقدام به برپایی یک تجمع صنفی کردند .
7165/6002
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.