مسئول انجمن سینمای جوان دزفول روز دوشنبه به ایرنا افزود:جشنواره تلویزیونی نردبان از برنامه های شبکه مستند در فصل زمستان اقدام به برگزاری جشنواره ای از فیلم های مستند کرده بود که 20 فیلم مستند در این برنامه تلویزیونی شرکت کردند.
محمدباقر حنطوش زاده افزود:در این جشنواره چهار فیلم مستند به مرحله پایانی راه یافتند که در مرحله پایانی که در روزهای اخیر برگزار شده است فیلم کوتاه صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده موفق به کسب مقام سوم شد.
وی گفت:این جشنواره به دو نوع داوری تخصصی و مردمی همراه بود که فیلمساز دزفولی با داوری تخصصی این جشنواره موفق به کسب مقام سوم شده است.
وی افزود:فیلم یک هنرمند رامهرمزی نیز در این جشنواره در داوری مردمی موفق به کسب مقام نخست شده است.
فیلم کوتاه هشت دقیقه ای صفر کیلومتر با موضوع آسیب های اجتماعی به ویژه برای نوجوانان موتورسوار در دزفول ساخته شده است .
محمدباقر حنطوش زاده افزود:این فیلم کوتاه ماجرای نوجوانانی را روایت می کند که با سن کم سوار بر موتورسیکلت در خیابانهای شهر دزفول جولان می دهند و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند .
وی افزود:این فیلم کوتاه در هفتمین جشنواره ملی فیلم عمار توانست با کسب مقام دوم برنده لوح افتخار و جایزه نقدی شود.
در جشنواره فصلی نردبان که از شبکه مستند برگزار شد فیلم هول ساخته حمید صادقپور موفق به کسب مقام نخست ،فیلم پس از لنینگراد ساخته کمیل سهیلی مقام دوم و دو فیلم من پاهایم را دوست دارم ساخته رضا رادپور و صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده بطور مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.