سرهنگ علی قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: آتش گرفتن یک واحد مسکونی در یکی از مناطق اهواز به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد که بلافاصله پس از آن ماموران پلیس و یگان‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند تا موضوع را بررسی کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: ماموران انتظامی پس از حضور در محل وقوع رخداد، متوجه شدند که اختلافات خانوادگی یک زوج اهوازی سبب شد تا مرد، خانه خود را با بنزین آتش بزند.

وی به شرح ماجرا پرداخت و بیان کرد: به علت اختلافاتی که در این خانواده وجود داشت، مرد همسر خود را تهدید کرد و سپس مقداری بنزین بر وسایل منزل ریخت و  خانه خود را آتش زد.

قاسم‌پور اضافه کرد: در این حادثه تلخ مرد و همسرش از ناحیه بالاتنه به شدت دچار سوختگی شدند و برادر زن او که قصد کمک و اطفا حریق را داشت نیز متاسفانه مصدوم و دچار سوختگی شد که همگی مصدومان حادثه از سوی عوامل 115 به بیمارستان منتقل شدند.

وی با ابراز تاسف از حادثه به وجود آمده در اهواز گفت: این خانواده می‌توانستند قبل از این سانحه دردناک با مراجعه به مراکز مشاوره مشکلات خود را بررسی و حل می‌کردند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تاکید کرد: خیلی از مشکلات خانوادگی با مراجعه به مشاور حل می‌شود ولی از این موضوع در جامعه غفلت شده است.

وی یکی از دلایل مراجعه نکردن خانواده‌ها به مشاور را هزینه آن اعلام کرد و افزود: خوشبختانه مرکز مشاوره آرامش در ساختمان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان واقع در اهواز، اتوبان گلستان جنب صدا و سیمای مرکز خوزستان راه‌اندازی شده که تمام مشاوره‌ها و خدمات آن از جمله مشاوره خانواده به صورت رایگان انجام می‌شود.

قاسم‌پور یادآور شد: همه اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به مرکز مشاوره آرامش به صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

وی از خانواده‌ها به ویژه زوج‌های جوان درخواست کرد قبل از اینکه اختلافات سبب از هم پاشیدن کانون گرم آنها شود با مراجعه به مشاور مشکلات خود را حل و فصل کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: در تمامی کلانتری‌های کلانشهر اهواز و دیگر نقاط نیز مشاور حضور دارد و مردم و خانواده‌های خوزستانی می‌توانند به آنها مراجعه و برای حل مشکلات خانوادگی اقدام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609594
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.