به گزارش ایرنا زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: انتظار چنین مسابقه سنگینی را داشتم به همین جهت تذکرات لازم را به بازیکنانم داده بودم.
وی با بیان اینکه از لحاظ انگیزه دچار افت نشدیم افزود: سعی داشتیم در ابتدای بازی کنترل میدان را در اختیار بگیریم اما حریف بسیار بهتر از ما ظاهر شد و توانست دروازه ما را باز کند.
وی با اشاره به اینکه پس از دریافت گل سعی کردیم با بازی سازی رو به جلو حرکت کنیم و موفق شدیم گل تساوی بخش را به ثمر برسانیم گفت: در ادامه هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند اما به گل نرسیدند.
کرانچار اظهارکرد:در نیمه دوم نیز سعی کردیم با مدیریت بهتر حریف را کنترل کنیم اگرچه در 10 دقیقه آخر توانستیم با چند پاس گل شانس گلزنی خوبی ایجاد کنیم اما متاسفانه ناکام بودیم.
وی به کسب سهمیه آسیایی اشاره کرد و گفت: با باخت تراکتورسازی هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی داریم لذا تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به این مهم برسیم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به این که در نیمه اول در خط دفاع بسیار بد بودیم ادامه داد:پیوند عارف غلامی و کولیبالی در قلب خط دفاع بسیار عالی بود و از آنها بسیار راضی هستم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب 31 امتیاز در رده یازدهم، و تیم سپاهان اصفهان با کسب 36 امتیاز در جایگاه ششم است.
6037
خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.