به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز با آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مصوبات اخیر دولت و آنچه که دولت نسبت به انجام و اجرای آن پذیرفته است، اظهار داشت: دولت منابع مالی لازم برای اجرای طرح‌های برق و نیز آب و فاضلاب خوزستان را از طریق بودجه‌های داخلی یا فاینانس خارجی تامین می‌کند.

وی افزود: دولت با هدف مبارزه و مقابله با ریزگردهایی که منشأ داخلی دارند اقدام و کار جهادی را شروع کرده و نیز در بخش مقابله با ریزگردها با منشأ خارجی قراردادهای بین المللی امضاء کرده است.

معاون اول رئیس جمهور به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه 250 هزار هکتار از این طرح پیش رفته است در بخش دیگری از سخنانش درباره ریزگردها بیان کرد: در این راستا مصوبه‌ای در سال  93 با هدف انجام برخی امور از جمله تعویض در و پنجره ادارات و خانه‌های مسکونی با هدف کاهش خطرات ریزگردها بر سلامت مردم ابلاغ شد که این موضوع را استانداری باید پیگیری کند.

وی با بیان اینکه منابع دولتی استان خوزستان با هیچ استان دیگری قابل قیاس نیست به بانکهای استان اشاره کرد و گفت: بانک‌های استان باید در برنامه‌های توسعه‌ای مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606615
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.